May 31, 2012

Semalam yg suram….

Kamu indah di mataku..
Redup wajah mu mendamaikan hatiku..
Sungguh aku tak bisa melepaskan mu..
Sungguh aku tak ingin pergi jauh darimu..

Aku tahu..
Kamu bosan dengan ku..
Muak dengan sikapku..
Tapi maaf… aku tak bisa melepaskan mu dari hidupku…

Maaf untuk keterlanjuran kata kata ku..
Maaf untuk terus menyakitimu..
Maaf kerana aku tidak menjadi seperti yang kamu mahu kan..

Tapi ketahui lah..
Bukan aku ingin mengungkit kisah lama..
Bukan ingin meyesakkan dadamu..
Jauh sekali mencabar mu.. sungguh aku tak berniat..
Tapi mungkin itulah kesilapan dari kebodohanku sendiri..
Aku tewas dengan perasaan ..
Aku lupa..
Sikap aku sndri yang membuatkan mu semakin jauh dari ku..

Tapi ku tak ingin berhenti di sini..
Izinkan aku untuk menjadi yang terakhir dalam hidupmu..
Menjadi suri di hatimu.. 
Dan Mencintaimu sepenuh hati..
Berikan lah aku peluang itu…

Bantulah aku sayang…
melupakan segala kesakitan semalam..
Meninggalkan bayangan itu jauh dari pandangan mata hati,,
Bantu lah aku .. 
Dan jangan pernah tinggalkan aku..
Kerana aku  tak kuat tanpamu di sisi..


Aku tahu..
Aku tidak layak untuk meminta itu lagi..
Kerna di saat ini , aku sudah merasakan kehilangan mu..
merasakan kekerasan hatimu..

Namun ku mohon .. rendahkan lah sedikit egomu..
Kerna aku tak sekuat kamu..
Bukakan lah kembali pintu hatimu..
Dan izinkan aku untuk terus menunggumu..
Terus merindui dan menyayangimu..
Agar aku tenang bersamamu…
Sehingga ke akhirnya…

“Love is the master key that opens the gates of happiness….”

Forgive me,
"anonymous'

Me : *kesat hingus

No comments:

Blog yang berentak pelbagai, mengkritik dengan pelbagai sudut. kau tak suka, maka berlapang dada, hanya perlu meninggalkan pesanan saja..sekian