Apr 19, 2012

Perubahan..,

Artis.

kalau dah bertaubat. Menyesali segala apa yang dilakukan sebelum ini. Mesti ke wajib masuk parti politik? err this is random question. Sesaja aku nak persoal disini. kenapa eh?

Bukan ke kita kalau dah insaf, kita akan tinggalkan segala hal yang berkait dengan dunia secara langsung. Memanglah kita ikut sama berdakwah. Tapi berdasarkan itu, ia lebih membawa persepsi yang buruk kepada beberapa pihak. Sure mereka tak salah. But why perlu publisiti keterlaluan?

Aku suka dengar cerita tentang pelakon asal 'lagenda budak setan' tu. Ntah aku lupa nama beliau siapa. Tapi aku tahu bagaimana life dia sekarang berubah 360 darjah. Tapi tak lah sampai perlukan publisiti or masuk memana parti then cakap, siapa tak bersama mereka, mereka adalah golongan bla bla bla..

Aku sekadar terfikir. Kan?

No comments:

Blog yang berentak pelbagai, mengkritik dengan pelbagai sudut. kau tak suka, maka berlapang dada, hanya perlu meninggalkan pesanan saja..sekian