Apr 15, 2012

Kau..,

Aku memang tidak patut dimaaf. Apatah lagi dibicarakan. Aku tahu, aku layak ditangkap tanpa bicara layak seperti undang-undang isa yang kini telah dihapuskan itu. ya aku tahu, aku sedar, aku faham dan aku sedia.

Sungguh aku sangat tertekan kerana bersikap kebudak-budakkan lagi. Tanpa dipinta atau tanpa diarahkan. ya aku tahu itu semua aku yang inginkan. Tiada ingin membabitkan diri orang lain. Hanya siBacul saja yang menarik salah sama orang lain untuk dihukum bersama. No.Aku bukan begitu. Biar aku yang harus dipersalah.

Aku mahu apa? 

Aku tidak ingin apa-apa. Kau tahu? Aku cuma ingin kau tidak seperti sekarang. Ah, cairan gunung berapa juga boleh sejuk melihat kau sekarang. Apatah aku lagi yang kacak ini? Kau jangan fikir sekarang, waktu aku beri segalanya untukmu.

"Do you know what's wrong with sorry? It gives people the wrong idea that any mistake can be solved by a single word"

Daripada angka 1 hingga ke 10, aku sudah xsampai separuh pn sekarang.

"Hiding your feelings isn't the easy way out, but sometimes it's the only thing you can do"

To Datin



No comments:

Blog yang berentak pelbagai, mengkritik dengan pelbagai sudut. kau tak suka, maka berlapang dada, hanya perlu meninggalkan pesanan saja..sekian