Apr 14, 2012

Apaakunak..,

Ada satu movie yang aku nak sangat tengok. Mungkin bersama orang yang aku suka or whatevalah. Nak tau filem Titanic. hahaha.. Dari filem yang dulu, aku tak pernah sempat nak tengok. Siyes.

Member aku cakap suci sangat sampai filem Titanic pun tak tengok. Bukan hal suci atau tak, tapi soal tak berkesempatan nak tengok. Dan sekarang Movie tu dah keluar semula. aisehh. Nak tengok, tapi..... Kang jadi macam filem last aku tengok sorang diri tu. Jalan cerita ke lain, jiwa aku ke lain.

Tapi, siyesly,  Gelodak hati memang tersangat nak tengok.. Ah mungkin terlepas lagi gamaknya. eh sesiapa tiada rakan nak tengok, meh tengok sesama. Nak? pesen tak tahu malu.. Bosan memerap dalam bilik. Berteman keusangan masa yang membunuh. emm..

dan nak ukulele. boleh?

err sekian..,

No comments:

Blog yang berentak pelbagai, mengkritik dengan pelbagai sudut. kau tak suka, maka berlapang dada, hanya perlu meninggalkan pesanan saja..sekian