Mar 25, 2012

Tiada siapa tahu..,

Tiada siapa tahu disebalik rahsia Tuhan kepada kita. Upaya kita terlalu kecil untuk sampai ke tahap itu. Aku semakin sedar akan apa kehendak yang Dia inginkan, dan semakin aku dekatiNya, semakin aku faham apa makna semua  ini.

Pernah aku cerita soal 'Otramen' sebelum ni. Bagaimana dia ingin melawan kejahatan, melawan raksasa daripada memusnahkan segalanya. Aku cuba praktik kan hal itu kedalam diriku. Dan aku terasa beban itu semakin berkurangan, walaupun tak sekaligus, tapi Alhamdulillah, semakin baik.



The tree does not withdraw its shade from the woodcutter. So, love even those who hurt. 
They’ll realise your worth someday.






Anis thank you for everything..

No comments:

Blog yang berentak pelbagai, mengkritik dengan pelbagai sudut. kau tak suka, maka berlapang dada, hanya perlu meninggalkan pesanan saja..sekian