Mar 23, 2012

Stop it!!

Aku pun tak tahu manusia ini mahunya apa. Aku cuba elak untuk berkonflik, tapi ada saja yang tak kena.Tolong jangan perbanyakkan masalah dekat dalam hotak aku lagi. Cukup, enough is enough. Kau nak cop aku loser or anything, go on tapi biar kau saja tahu or kau nak heboh dengan rakan-rakan kau.do it, Silakan..Aku dah biasa kena buruk, kena kutuk..lets puaskan hati kau..

But stop complain something dengan aku. I cant handle it! 

Aku nak tunggang terbalik ke, nak hape ke biar je aku buat. Cukuplah segala apa yang aku rasa. Pergi cari orang lain then kau jaga tepi kainnya elok-elok! this is not about caring, this is all about bullshit! yes bullshit! Why do people asyik nak cari salah? eh aku ni jahat, ok stop!!!then please go away..

I dont need anything. I really dont! kawan yang baik bukan memberi tekanan, tapi kawan yang baik tahu bagaimana untuk menyelesakan orang lain.. Cukuplah jaga tepi kain orang lain! Cukup! kalau kau memang seorang yang caring dan tak nak kawan kau jadi 'jahat' ke apa, please jangan buat dengan aku je, kau buat juga dengan orang lain dan buat secara istiqamah!!

Please,.

No comments:

Blog yang berentak pelbagai, mengkritik dengan pelbagai sudut. kau tak suka, maka berlapang dada, hanya perlu meninggalkan pesanan saja..sekian