Mar 11, 2012

inilah padah bermimpi..,

Aku baru perasan terlalu banyak kerja aku telah tangguhkan. Ya Allah, apakah mimpi ini. Macam cerita 10001 malam al khafi. Bayangkan analysis data satu benda aku tak settle lagi. hahaha

Surat nak collect data aku tak buat, mana nak hantar hari isnin. memang sangat check mate sekarang ni. Bila aku cakap aku nak tangguh Master ramai yang bantah. haha ramai lagi sayang aku.

Baru aku faham kenapa orang lain kata let it go. Bila kita halalkan segalanya baru hati kita tenang. kawan yang bersimpati, terima kasih hehe, saya dah ok..im cool man..Ini adyshah la..

Bergembiralah selagi mampu kerana seperti kata rakanku pusingan kehidupan itu tidak pernah berhenti. dia akan sentiasa berputar selagi kita masih berada di muka bumi ini.

No comments:

Blog yang berentak pelbagai, mengkritik dengan pelbagai sudut. kau tak suka, maka berlapang dada, hanya perlu meninggalkan pesanan saja..sekian