Sep 17, 2012

kelip-kelip

Hari tu aku ada tengok filem 16 september ke hape. yang pelakonnye remy ishak tu. Aku teringin nak tengok bila ramai blog politik kata, filem ni ada kaitand dengan peristiwa 13 may.

Filem ni bagi aku menarik. bukan sebab apa. Sebab rambut remy tu semat. hikhik. dan jalan cerita tak bosan sebab semua dialog sedih ke, marah ke, semua akan jadi lawak bila dengar. Aku pun tak tahu kenapa. Mungkin dialog puitis..

Yang tak boleh blah, bila dah nak mati masih boleh menyanyi. Ini scene 2 dalam 1. Babak sedih tapi lucu. aku pun tak dapat gambarkan cmne. korang boleh tengok sendiri..

sekian

Ps: lagu kelip-kelip ni paling mendayu..kehkeh

No comments:

Blog yang berentak pelbagai, mengkritik dengan pelbagai sudut. kau tak suka, maka berlapang dada, hanya perlu meninggalkan pesanan saja..sekian