Sep 24, 2012

Lega..,

Kau tahu rasa lega bagaimana? em kau pernah rasa nak tercirit? perut memulas-mulas yang tinggal sesaat saja akan mengeluarkan sisa. Bila dah jumpa jamban dan lepas kau keluarkan segalanye..perasaan lega itulah kau akan rasa bila keluar jamban..faham?

Rasionalnya bila kita rasa lega, kita secara automatik akan rasa happy..Itu aku rasa sekarang.

Ada perkhabaran gembira dengan thesis yang aku usaha dari setahun lalu. yang aku dah buat bermatian, last-last dah separuh jalan, banyak pula masalah timbul. Dari S.v pencen, data takda dan pelbagai perkara yang aku terpaksa telan..nak tak nak terpaksa..

dan hari ini, segalanya mungkin dipermudahkan. Mungkin. Aku serah kepadaNya. Aku dah usaha, iktihar pelbagai cara. Aku redha segalanya..

#usahalah..mengeluh itu hanya mendatangkan lebih banyak masalah..

Sekian

No comments:

Blog yang berentak pelbagai, mengkritik dengan pelbagai sudut. kau tak suka, maka berlapang dada, hanya perlu meninggalkan pesanan saja..sekian