Jun 10, 2012

Bila telah dewasa, banyak harus difikirkan..,

Hidup ini kadang perlu pengorbanan. Mungkin yang hanya kita sendiri faham dan tahu. tidak mengapa orang lain tidak tahu. Asalkan kita faham apa tujuan kita hidup. Tahu hidup dengan faham hidup dua perkara yang berbeza.

Eh aku syak lagu dekat blog aku seperti sumbang. Macam dah kehabisan bateri. kan?

Beberapa hari ni, aku banyak berfikir soal kahwin. Seperti semakin dekat aku dengan tanggungjawab. Aku sendiri tidak tahu samaada aku sedia atau tidak. Tapi, hati aku selalu memikirkan segala hidup berdua, bertiga, atau berempat kelak. Resapan umur yang menginjak dewasa mungkin..

Biar Allah tentukan..

# kekucar kaciran fikiran dengan keadaan  yang semakin dangkal..

No comments:

Blog yang berentak pelbagai, mengkritik dengan pelbagai sudut. kau tak suka, maka berlapang dada, hanya perlu meninggalkan pesanan saja..sekian