Apr 27, 2012

lagu..,

Ramai yang bangang bengang bila ada lagu keluar daripada blog. Dulu aku pun tak suka. sebab masa tu bila aku buka blog dekat lab. computer, semua pandang pelik bila ada keluar lagu ntah pape. Tapi sekarang blog aku juga berbunyi.

saja.

Sebenarnya aku saja nak bermain perasaan dengan mereka yang datang menjenguk. Aku saja nak serabutkan hati, biar terasa 'eh watdehel punya blog ni'. Aku suka ada bunyi. Biar tak poreberalone blog aku ni.

Maka, maaf jika hati terasa jengkel mendengar lagu yang berkumandang ini. u like or not just hear it.

sekian..

Ps: tadi aku pun bengang ada satu blog pusing lagu ntah pape hahaha..

No comments:

Blog yang berentak pelbagai, mengkritik dengan pelbagai sudut. kau tak suka, maka berlapang dada, hanya perlu meninggalkan pesanan saja..sekian