Mar 21, 2012

Rugby dan angan-angan..,

Semalam aku tengok satu perlawanan rugby. Ntah team serdang angle kot. Dari semester 1 degree lagi aku nak tengok dorang ni main. Aku pun tak tahu kenapa aku suka tengok sukan ganas-ganas. Sangat enjoy.

Balik saja dari KPT semalam, aku pergi beli air dengan pisang gorang then melepak tepi padang sensorang. Foreveralone hahaha. Dok tepi padang sambil mengunyah, ditemani lagi angin sepoi-sepoi bahasa, memang sangat mendamaikan minda. Tapi sunyilah sebab, awek mana ada pun dekat situ. yang ada pun berkepit dengan balak dia. So aku takda peluang nak mengorat sesape.

Bila aku tengok badan mereka yang sasa tu, aku doa dalam hati kalau Tuhan berikan aku badan seumpama itu. Hahaha. Mesti aku dah aktif main rugby, tak pun aku jadi gengster belasah orang lain macam 'kl Gangster'.

Like i said, you have to create your life, dont stop when 'something' blocked your way..

No comments:

Blog yang berentak pelbagai, mengkritik dengan pelbagai sudut. kau tak suka, maka berlapang dada, hanya perlu meninggalkan pesanan saja..sekian