Mar 21, 2012

Mudah..,

Kau tahu apa aku rasa?nothing. aku rasa free. aku rasa seperti hidup aku semakin mudah. Aku nak pergi kerja, balik kerja, makan, tidur, lepak dengan member..cukup.

Aku tak perlu kehidupan yang complicated. Kerana bukan itu tujuan aku. Kalau aku nak berhibur, aku pergi berhibur. Kalau aku nak apa pun, aku buat then aku rasa tenang. Macam sekarang, aku terasa nak lawat cousin dekat labuan, then aku pergi labuan beberapa minggu ni.

Aku perlu bagi ruang diri aku untuk rasa tidak tertekan. Rasa dimana aku seperti burung petang yang pulang ke sarang. Tenang. Dengan kicauan yang sangat menghiburkan. Tanpa hati merasa duka lagi. Percayalah diri sendiri dan jangan percaya orang lain. DONT trust anybody!

Terima kasih kehidupan

No comments:

Blog yang berentak pelbagai, mengkritik dengan pelbagai sudut. kau tak suka, maka berlapang dada, hanya perlu meninggalkan pesanan saja..sekian